Гуру Песен
А Б В Г Д Е Ж З И К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Э Ю Я
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Chris Rene - Young Homie (The X Factor US) | Текст песни

Open up my mind with these spoken words,
Let this music heal like an overture,
She’s the only one, one, one, yeah,
And so I roll with her, ooh,
That’s how it’s supposed to be,
Living life with loved ones close to me,
Shh, ahh, this is the remedy,
And I got the recipe, I don’t need no Hennessy,
Yeah, it’s been three years/two months now,
Haven’t had a drink and I’m starting to see clear now,
I’m putting all my fears down,
I can hear the cheers now,
Seeing peace signs when I look around,

Hey, young homie what you tripping on
Looking at life, like how did I get it wrong,
Life’s too short, gotta live it long,
To my brothers and sisters when will we get along,
Hey, big homie what you tripping on,
What you really tripping on,
Life’s too short, gotta live it long,
To my brothers and sisters when will we get along

Courtesy of lyricshall.com
Give peace to the war in the streets,
Give peace to the evil that creeps, yeah,
I just ride, put my hand to the sky,
Live life like I’m never gon’ die,
See we be fighting and fussing over nothing,
So much destruction, looking upwards,
Combusting like nothing, now listen,
It takes an education, to change your reputation,
From bad to good, you're even better now you’re elevating,
They be singing, family singing, everybody’s chilling,
Not gonna stop this, living on the feeling,
Man this is the real thing, tell me can you feel me,
Wait until they drop this, dancing on the ceiling,

Hey, young homie what you tripping on
Looking at life, like how did I get it wrong,
Life’s too short, gotta live it long,
To my brothers and sisters when will we get along,
Hey, big homie what you tripping on,
What you really tripping on,
Life’s too short, gotta live it long,
To my brothers and sisters when will we get along

Еще Chris Rene

Другие названия этого текста
  • Chris Rene - Young Homie [One Day Records] (0)
  • Chris Rene - Young Homie (The X Factor US) (0)


Видео
  • The X Factor Chris Rene - Young Homie HD The X Factor Chris Rene - Young Homie HD
    The x factor chris rene - young Homie HD. ... The X Factor 2009 - Jamie Archer - Auditions ...
  • Chris Rene - Young Homie Chris Rene - Young Homie
    Chris Rene debut EP “I'M RIGHT HERE” out now ... Jai Waetford audition wows the judges on ...
  • Chris Rene Young Homie - The X Factor USA ... Chris Rene Young Homie - The X Factor USA ...
    "Chris Rene" "chris rene young homie" "x factor usa final" chris rene young homie ...
  • Chris Rene - The X Factor USA Auditions 2011 ... Chris Rene - The X Factor USA Auditions 2011 ...
    Chris Rene - The X Factor USA Auditions. ... Lol they did a lot of the music for X Factor ...
  • Chris Rene Young Homie original, spoken word The ... Chris Rene Young Homie original, spoken word The ...
    Download the MP3: http://bit.ly/o0dFvH Chris Rene -- Young Homie 2011 Full Song Free ...
  • Chris Rene-"Young Homie" X Factor Chris Rene-"Young Homie" X Factor
    Chris Rene singing "Lil Homie" on the X-Factor. ... Chris Rene 'Young Homie' Final ...
  • X-Factor Audition 2011 Chris Rene - Young Homie ... X-Factor Audition 2011 Chris Rene - Young Homie ...
    Third place in the x-factor is not bad! He was my fave from the beginning to the end :) / So ...